regn och myspys

idag när jag vaknade var det underbart. allt var underbart. jag sov i mitt rum faktiskt (konstigt va? nej, jag menar, jag sov på soffan i vardagsrummet i förrgår) och de fina nya väggarna var så fina så jag kunde bara ligga där och njuta. nu är det nya fina golvet på väg in också. okej vänner, mitt rum kommer inte att bli annat än fint fint fint! that's a promise. för att återgå till underbart, då. vädret var också helt underbart. himlen var blå med små vita molnpuffar och jag kände att jag skulle vilja stoppa tiden och bara ligga där och mysa för alltid.
sen har dagen förflutit med både det ena och det andra, jag har burit garderober (eftersom jag är stark och min mamma är svag, meheh), jag har tittat på när pappa lagt golv och spelat quadra pop på mobifonen, jag har diskat och bakat chokladbollar. och lyssnat på fibes, oh fibes! i massor.
just nu i alla fall så regnar det och är ordentligt mulet, därav rubriken. hmm. men det har ju också en liten mysfaktor. även om det är lite rörigt just nu, så känner jag att jag älskar mitt liv så mycket :)
imorgon ska jag träffa elias och vi ska åka till linköping och fikaaaa (: det här blir ju bara mysigare och mysigare!

nae, nu ska jag dra mig ut till millenium och ta hand om hästen lite grann. det får man inte glömma bort. inte för att jag nånsin kommer att glömma bort det. pållen är ju i mina tankar jämt och ständigt :) jag trivs så otroligt bra på millennium! helt sjukt bra.
i alla fall, flickor och pojkar, ha det bra!
yours truly
ebba

Kommentarer
Postat av: P

Skönt o höra att allt är så bra :) Det ska det vara, för det är du oxå! See ya tomorrow, so to speak.

2008-02-24 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0