om att jag älskar våren

idag var sista dagen i skolan innan sportlovet. en vecka utan skola känns sjukt välbehövligt, jag vill bara sova sova sova. men jag mår väldigt bra. jag mår oerhört bra. jag har nog nästan aldrig mått såhär bra. jag har nog mått såhär bra i hela mitt liv. jag har tur som har ett så fint liv. 
igår och idag har varit finaste vädret, så mysigt mysigt så jag har gått hem från skolan båda dagarna. tänkte inte göra det idag egentligen, för jag hade massa gympapåsar och tunga böcker. men gud vad jag älskar vårsolen. 
nu sitter jag och lyssnar på the shins och filosoferar. jag ska nog snart gå ner och byta om, för jag ska till hageby och rida. idag är det hoppning och jag har zorino. hoppas han inte skrämmer skiten ur mig! det känns som att det är ganska troligt. men jag brukar ju överleva.
det är så så såååå bra att ljuset håller i sig längre om dagarna! det enda som saknas är att ha någon att lyckas bli kär i. men den här staden är ganska tom på sådana kandidater. men jag ska inte klaga, jag har världens bästa vänner som gör alla mina dagar helt underbara. så ett stort fett tack till er för att ni finns.
nu ska jag lägga mig ner och blunda och lyssna på mer musik.
hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0