mitt rum är i ruiner

jag sitter i mitt rum som är helt ... grejigt! det är grejer överallt. jag har tömt alla garderober och byråer, så alla kläder och tusen miljoner andra saker ligger helt huller om buller. ja jisses.
och varför har jag nu gjort det då? jo, det ska jag tala om för dig. äntligen ska det göras om i mitt rum, det ska målas om och köpas nya möbler och läggas nytt golv! hurra, efter tio års tjatande så går det framåt till slut!
i fredags i alla fall! så hoppade jag inte alls zorino. så jag överlevde, phew. jag fick hoppa mambsing <3 i stället, och hon var seg seg seg! hennes fotarbete är ju kanske inte det snabbaste här i världen. nae usch.
vad ska jag säga mer? jag känner mig  också lite seg. men imorgon ska jag vara med ninni! :) det ska bli jättekul, vi har ju inte setts ordentligt på typ två år. sorgligt egentligen :( menmen! hoppas det blir ändring på det nu.
nu ska jag... göra nåt annat!
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0