yeah it was simple in the moonlight, now it's so complicated

nu är det fredag! veckorna bara rinner förbi. härligt it is.

den här veckan har i och för sig varit en kortvecka, bara fyra dagar ju. allt har gått bra. och för er som undrar hur matteprovet gick så gick det riktigt bra! tack till min privatlärare sara, den bästa privatläraren av alla. yes. 

på svenskan så har vi sett baz luhrmanns romeo & juliet. den är så himla bra. jag älskar hans filmer. och jag älskar leonardo di caprio som ung. vilken kille. och vilken film, åh. 
inget latin idag heller. jag fattar inte varför vi måste flytta vår latinlektion från fredagar till torsdagar. jag kommer att ha två lektioner totalt på fredagar, med cirka tre timmars hål emellan. hoppas det fixar sig till efter jul.
fotolektionerna är trevliga som vanligt, men det blir lite segt ibland, och så är det inte så kul att vara ute och fota i regnet och kylan. till råga på allt så blev det inte ens nåt på filmen. jag slarvade med tidsinställningen (shame on me). men jag bryr mig inte så mycket, mer än att jag tror att jag är på väg att bli sjuk igen. ont i halsen. jag laddade en film och tog med mig hem, så imorgon ska jag försöka fota porträtt i dagsljus. jag kanske kan ha min bror som modell, han kommer hem idag den lille rackarn. 

på vår långa håltimme så gick jag och pollan på stan. jag hjälpte pollan att hitta ett par jeans och själv köpte jag en svart kjol som är fin. man kan vara både finklädd och casual i den. det gillar jag. jag måste börja köpa julklappar också. det kan bli knepigt!

nu behövs en till kopp te. dessutom har jag totalfastnat för bright eyes fina låt lua. men inte hans version, dock. hemlis.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebbe! när är cirkusen? vilken tid? skaru vara med ? :)

2008-12-06 @ 11:54:32
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

los cirkos är imorgon klockan tre! nej, jag ska inte vara med, men jag och sara ska sitta i insläppet och ta betalt serrö. kom och kolla vetja!

2008-12-06 @ 15:48:57
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0