vaaaaad vad vad

jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är så nervös för, men något är det. antingen är det matteprovet imorgon (men med tanke på hur bra jag är på matte borde jag ju inte vara nervös. riiight), eller så har jag nåt special edition superflashight sinne som gör att jag känner av framtida katastrofer. jag känner mig alldeles hispig. och jag fryser om fingrarna, som jag gör när jag är ledsen. och jag har en klump i magen, for no reason. det kanske är stress? nä, jag fattar ingenting. djupa andetag nu, djupa andetag...

det är så jävla off att klaga. jag ska sluta med sånt. idag hade vi engelskaprov, det har vi imorgon också. readingdelen. det gick bra känns det som. inte så värst tricky. 

ja jävlar. detta är inte hälsosamt.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Moa Karlsson

Ebbisen då :)

2008-12-03 @ 16:50:54
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0