tell me was i slipping before i even knew

hejhejhej
jag är trött, jag sov inte så mycket inatt. det är svårt att somna ibland. jullovet är till min belåtenhet i alla fall, jag stormtrivs när jag får gå runt och göra ingenting. och allting på en och samma gång. och nyår is closing up, det kommer nog bli rätt kul! eller helkul. det blir superbra. jag har min outfit helt färdig, det ska glittra och greja. i like it. 

igår var vi på östgötateatern och såg på cabaret. den var rätt bra. lite överdriven och lite flamsig, men det är väl så det ska vara. så var det på den tiden. på kvällen såg jag på shakespeare in love, jag gillar joseph fiennes lite grann. han har ganska fina hundögon. konstigt bara att den hade fått sju oscarsnomineringar, eller vad det  nu var, det måste blivit fel nånstans? eller så kunde de bara producera mycket dåliga filmer det året. stackarna. men jag ska inte säga så mycket, idag ska jag nämligen se på high school musical, för den går på femman. jag tänkte att jag måste göra det nu, så mycket som det pratas om den och om zac efron. han är väl det sötaste jag någonsin sett! inte.

nu ska jag byta lakan och lyssna på musik.
hare fint!
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Johanna

partey partey (;

2008-12-30 @ 00:41:04
URL: http://johaannak.blogg.se/
Postat av: Joliners

AMAGAD, high school musical? kan väl inte säga mer än amagad. AMAGADAMAGADAMAGAD!

2009-01-03 @ 14:21:01
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Anonym

amagaddddd jaaaaaaa. det var den bästa skit jag någonsin sett! inteeee

2009-01-29 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0