oj vilken dag

ja oj oj oj. nu är det mycket. allt ska hinnas med, och använd alla sekunder! inte en enda får gå till spillo. phew! det är skönt på morgnarna när man duschar (jag brukar dela in morgnarna i tio-minuters-intervaller), men nu har klockan i badrummet slutat ticka, så man vet inte riktigt vad klockan är eller hur länge man har duschat och kan därmed inte planera in alla morgonsysslor i tio-minuters-intervaller. asbra. lite grann ett äventyr varje gång. men det är skönt att inte veta vad klockan är, jag blir glad så fort jag bara tittar på de stillastående visarna.

idag har jag varit på stadsmuséets julmarknad, vi tittade på fina saker och pratade med kicki. det var trevligt. sen åkte jag hem och så kom alex och hämtade mig, så åkte vi till millennium. saknar carro och linus och putte. och sesam. mysarkatten. det är helt sjukt, vi stod ju bara på millennium i en månad. det känns som att vi var där mycket längre än på bjällbrunna. jag trivdes så bra på millennium, det gjorde junior också. jag saknar honom.

ca klockan sex så ska jag in till stan med sara, vi ska sova hos hannele. yeeeeey, finally. imorgon kommer det bli knepigt! väldigt kort om tid. ska hinna med samantha och kort därefter sitta och ta inträde till cirkusen på hageby. varför säger jag alltid ja till allt? det kommer bli min död, helt säkert. this stress is wasting my emotions, liksom.
och du, din jävel. nej nu jävlar. nu får det vara nog. jag tänker inte tänka mer! inte på dig, no never. jävla mig. tur att jag vet hur jag ska tas. jag är ganska bra på att intala mig saker, både på gott och ont. men ska jag vara helt ärlig så är det jävligt tråkigt att jag aldrig lyckas bli kär i någon. jag kanske är asexuell? vad vet jag. förmodligen inte. men man kan ju hoppas. men det mest troliga är väl att det helt enkelt inte finns någon att bli kär i. jävla skitstad.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kär i dig själv Ebba :) Som jag, hehehehehehe.

2008-12-08 @ 09:01:30
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

ja, det förstås. men det vore ju roligare om det var två som var kär i mig, alltså jag och en till då.

2008-12-08 @ 17:58:48
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0