lussebulle = sleeping pill

jag har nyss bakat färdigt alla lussebullar. jävligt jobbigt var det. nu mår jag lite som en deg och har ont i ryggen, det suger. dessutom skolkar jag från mattepluggandet. och så borde jag gå ut och gå, men det är så himla mörkt. jag blir en sån där fegis då. en deg-fegis skulle man kunna kalla mig just idag. jag får se, kanske tar mig till mamba lite senare i stället. jag är så himla trött i huvudet. det kanske man blir efter julskiva på repeat och en massa färgglad deg. hujedamej. i morse såg jag på julkalendern, och nu har jag höga förväntningar! det känns som att det kommer vara bra i år. har man en secret crush på anders också så blir det ju mycket bättre. åh, vad jag älskar dom. bästa killarna.

jag undrar bestämt om jag ska ta en powernap. men jag måste plugga ju. att sova eller plugga, vad väljer man? jag vet i alla fall vad jag kommer välja, för i den här sortens fall har jag sämst självdisciplin i världen.

godnatt en stund då!
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0