get up honey, we're wasting time

jaaaaaaa
jag är sjuk och ledsen för det, plus massa stress över skolan (eftersom alla idioter till lärare lägger alla stora grejer i slutet av terminen, ALLTID) och lite julklappsstress MEN! menmenmen jag är glad! jag är superglad! det kan ha något att göra med att fylla aderton år, och fira det med mando diao, och lisebergshallen. och göteborg förstås. jag blir så glad! det är ju snart. snart snart snart. jippieeeeeeeee. 

imorgon har vi samhällsprov i ekonomi. får se hur det går. förmodligen käpprätt åt helvete. men man vet aldrig så noga! på torsdag ska historiaskiten vara inlämnad. det kanske går. det går. det är klart det går. allt går! jaa. och på fredag är det avslutning, FINALLY! och sen är det lovlovlooov, hurra. på lördag ska jag till joll med massa people och vi ska mysa och pyssla och ha det fint, just like good old days. fina grejer det. jag saknar den gamla goda tiden ibland, eller rätt ofta.

nu ska jag duscha. och jag får tvätta håret idag! yes! (till alla som inte vet om det så håller jag på med projekt vänja-av-håret-vid-daglig-tvätt. min frisör satte p för det, jag håller på att psykas ihjäl. känner mig som världens skabbis. men jag ska klara av detta. jajamän).

god natt vänner
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0