"60-talet är inte retro"

idag är jag sjuk och hemma. jag har pluggat historia hela dagen, och sett på musikhjälpen. det är så jävla kul. och intressant. imorse spelade mando diao, fast de var i stockholm. så de var ju bara med på ljud. spelade dance with somebody akustiskt, så fint. och nu, eller för kanske en 40 minuter sen så spelade sugarplum fairy på plats i malmö. never thought i'd say that it's alright och in berlin akustiskt, också superfint. och så skänkte de en signerad jättefin gitarr. söta killar. jag önskar att man kunde vara lite mer flexibel och vara med där det händer grejer. 



nu ska jag fortsätta kämpa på med historian.
ha det fint, ni vet att jag gillar er.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finarom är :) nu har jag äntligen lyckats uppdatera!

2008-12-18 @ 23:02:45
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

fina ärom ja! jag bringar the sirap, yes sir! affirmative.

2008-12-19 @ 18:28:32
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0