vadtusan

jag vet inte om det har med att göra att jag nyss såg på hulken (för övrigt ganska så mycket en skitfilm, jag känner på mig att the incredible hulk med edward är mycket bättre. eric bana gör sig inte i grönt), men jag blev helt plötsligt riktigt jävla arg. på ingenting! jag förstår ingenting. jag borde vara glad. speciellt nu. jag borde vara jätteglad. men jag är jätteirriterad istället. jag förstår faktiskt inte. och jag gillar fortfarande inte att vara andrahandsval. men man kanske får vänja sig. jag kanske inte ens är andrahandsval. vad är det för fel på mig? varför kan jag aldrig riktigt glädja mig åt att jag lyckas? möjliga alternativ är väl: jantelagen, mycket vill ha mer fast i formen bra vill vara bättre, eller också är jag bara emotionellt avtrubbad. hur jag nu kunnat bli det. som sagt, jag förstår inte. det är mycket jag inte förstår. men jag förstår att ni inte förstår nånting av det här. därför tänker jag lägga av med det. jag kommer inte kunna somna.
yours truly,
ebba.

jag känner mig som den här killen, fast inte riktigt lika arg. mer förvirrad.
(en sak att glädjas över är ju att jag i alla fall klär i grönt)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förstår känslan precis, jag har den själv precis just exakt nu. Och jag vet inte vart den kommer ifrån...!

2008-08-17 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0