snirksnark

nu får ni ursäkta mig igen. men jag är så sjukt seg och trött, och har ont i huvudet och mår illa, och är trött trött trött. orkar inte med skola om två dagar. sommarlovet borde vara ett halvår. minst. och vädret gör ingenting för att hjälpa mig upp. herregud, så många gånger som jag talat väl om vädret även om alla andra hatat det. nu minns det tydligen ingenting av det. åt helvete med det också. men det är mysigt ändå. man kan dricka te och se på film. idag kommer hannele hem, jag saknar henne som en idiot. en månad utan min favorit-hannelis är sjukt lång och sjukt jobbig. men nu kan jag äntligen träffa henne och jag är glad.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0