sluta dröm om det ljuva livet

idag mår jag bra och jag är glad. och ja, jag är medveten om att norge inte har nåt med mig att göra. därför är de två senaste inläggen ett mysterium även för mig, så vi drar ett streck över det okej. 
det har varit en finfin helg. fredagen var fin, både dagen och kvällen och natten och lördagsmorgonen. och lördagen och lördagskvällen. och idag har också varit fin. nu på kvällen så tog jag tag i mitt liv och fick min bror att lära mig åka longboard. jag har potential! jag var duktig som tusan. haha, jag ramlade en gång och det var nog det roligaste jag någonsin varit med. sjukt kul! annars gick det fint. om man bortser från att jag hade lite svårt för att lära mig att bromsa. men jag kunde där på slutet. killar kan, som man säger. jag med.

imorgon är det skolan och schemat börjar. vi börjar klockan åtta och första lektionen är latin, med en love. det ska bli så jäkla spännande! jag har längtat efter detta. sen har vi bildlektion (det ska nog också bli spännande, speciellt som att jag är så bra på att rita. inte). på eftermiddagen har vi geografilektion, och sist engelskalektion. tror jag. engelskan ska nog bli kul det här året, hoppas jag. blir nog mycket litteratur verkar det som, det blir ju skitbra.

nu lyssnar jag på världens bästa håkan och ska gå och lägga mig snart, tror jag. att gå upp klockan sex kan bli jobbigt. önska mig lycka till.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0