skolaaaa

första skoldagen. ett enochenhalvtimme-långt klassråd som bjöd på en del överraskningar (minst sagt). nu är vi ju rena kultur&språkare i alla fall. känns väl bra. men jag vill nog ändå ha sommarlov igen. men äsch, vi ska väl klara av den här terminen och nästa också! vi har ju varandra, team jocke! eller hur!

efter skolan träffade jag världens underbaraste bästaste hannelis! <3 åh vad jag har saknat henne. superdupermycket.

nu ska jag gå och lägga mig. späckat schema ju. inte. inte den här veckan i alla fall. imorgon har vi två lektioner, på torsdag är det bara någon kultur och klassgrej och på fredag är vi lediga. fint va.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: L

team jocke! håller upp hela skiten :) Filmis på tors Ebbs! :D

2008-08-19 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0