OMG!!!!!11ettett

nu är det augusti! hjälp, jag vet inte vart tiden tar vägen! hoppas att den inte alltid kommer gå såhär fort, jag kommer ju inte hinna med nåt i livet om det ska rusa på såhär. ja jisses.

idag har jag varit i linköping hela långa varma dan. jag hade lite problem med att gå, speciellt i trappor, men det gick rätt bra ändå. det är inget fel på nån som haltar, you know. (jag har fetaste blåmärket på låret idag, format som en hästsko dessutom! tjusigt värre. för alla som vill titta; det kostar fem kronor!) jag lyckades i alla fall införskaffa ett par nya sandaler som jag är rätt nöjd med (mina favvisar gick sönder på sicilien :(), och ett par låga krämvita tyg. som jag så länge velat ha! jag är mucho pleased. fick dom för halva priset också. inte illa! så har jag även suttit på café berget i några timmar och läst, och så har jag lunchat med min far. jag har även gått runt runt i staden, spanat in omgivningarna lite granna. det var på det hela taget en mycket trevlig dag. linköping är ju alltid trevligt.

imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra. inte på söndag heller. och inte nästa vecka heller. får väl se vad som hittas på, det är sånt som märks, som man säger i amerikatt.

nu ska jag kratta.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0