öhm

här sitter jag och väntar. ska inte till hageby förrän fyra, för då har sara slutat jobba och mamba slutar ju inte gå förrän fem. men jag har lovat maria att hjälpa henne lite med trollet idag. så det ska jag ta först, tänkte jag.
så för tillfället lyssnar jag på jensan (<3) och pratar lite med folk på emm-ess-enn. ska nog se någon film snart, funderar bara på vilken. ikväll är det hulken på femman, eller var det trean?, med eric bana. som jag tänkte se. har fortfarande inte sett edward norton-hulken så skäms på mig. får väl köpa den när den kommer ut istället.

meeen... nu ska jag nog dra mig vidare, för här har jag ju inget vettigt att göra.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0