hyllor & svordomar

hejhejhej

jag har nyss (med viss hjälp av min far, bör tilläggas) fått upp den där rackarns hyllan. så nu är den pyntad och färdig. klar att skådas, som man kan säga. jag är tämligen nöjd med resultatet.

idag var jag på hageby och hängde lite med moa och med mambsingen också förstås. det var fint. imorgon ska jag dit och tvätta lite täcken och schabrak. det ska bli spännande.

nu ska jag väl försöka få ordning på resten av grejerna här i krokarna. om jag fortsätter i den här takten kan jag nog snart ha inflyttningsfest! jag som började göra om för ett halvår sen. men nu är nog allting alldeles färdigt. det är fint.

hare hare

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0