explodera

regn igen. hela dagen har varit supermys. jag har varit helt ensam och druckit te och tittat på explodera bateria, och jag slutade räkna antalet rysningar efter ett tag. konstant gåshud, mina damer och herrar. tänk om man hade varit på den konserten! åh vilken känsla. nykär i håkan igen, i alla fall. det känns bra. snart släpps biljetterna till hans spelning i flygeln, men jag tror inte det kommer bli nån rush direkt. blir det väl inte så ofta här. 
jag älskar vädret! det har regnat hela långa dagen, och nu är det mörkt mörkt mörkt. det känns som det är på väg att bli höst. hösten är varmt välkommen, den betyder ännu ett steg framåt och tiden tickar på. tiden som jag sist var så orolig för. men jag är inte orolig. längre. jag vet att saker och ting kommer gå bra. det finns inget annat.

yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0