i know why mona-lisa smiled

idag stormar det lite. jag tror bestämt att träden håller på att ryckas upp med rötterna. hm.

än så länge så har jag bara umgåtts med katterna idag. rasmus är ju här, så lokatten och han håller väl på att göra upp om vem som ska bestämma. det ska nog gå bra.

igår var jag ute på bjällbrunna och hälsade på lite, fick träffa jenny vilket var trevligt. även tina, palle och tessan var där (: det var kul att träffa dom, var ju ett tag sen liksom.

jag ska väl bege mig till hageby vid ett, och ta hand om mambsingen lite granna. sen är det girls night (eller evening) hos bea på kvällen, det ska bli nice! ååh, såg vårt nya schema igår... jag vill inte verka deprimerande eller så, men jag kommer lätt dö eller bli utbränd det här året. hoppas det blir kul ändå.

här kommer kissingarna:
lillkissen rawsmuws
lillbobban & rasmus

nu ska jag kanske baka. eller lyssna på musik, eller både och.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Nat0

Så söta de är.. vill också ha en kisse!

2008-08-15 @ 19:27:04
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0