om att vara naiv

idag är det fint väder. det var det igår också. idag har jag varit i skolan, det var helt okej.
jag har nyss läst ut en underbar bok som har gett mig en del nya saker att fundera på. jag gillar böcker som får mig att fundera.
imorgon fyller jag sjutton år, men det är ingen big deal. det är ju bara så att det råkar vara exakt sjutton år sedan som jag föddes då. har nog alltid tyckt att det där med födelsedagar är lite knasigt. 
resten av dagen ska jag kanske se på mio, min mio eller någon annan mysig film, och kanske baka. jag ska kanske gå ut, men jag vet inte vad jag ska göra ute. igår låg jag ute på gräsmattan hela hela långa dagen, jag har fått en snygg bränna med en massa nya fräknar. härligt. det var i alla fall helt otroligt att bara ligga där och känna hur allting strömmade igenom mig. vad är liv egentligen? jag är fascinerad av det mesta, nu undrar jag bara hur lång tid det tar innan jag hittar min pojkvän. eller hur lång tid det tar innan min pojkvän hittar mig. jag tror jag behöver en. men jag vet inte.
nu ska jag diska och lyssna på när mina favoritpojkar gör det de är så bra på. jag älskar min musiksmak, den är bäst.
ha det fint hörni
yours truly, ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0