Sommarlov

Första dagen på sommarlovet har varit olidligt spännande. Jag har varit i stallet. Alldeles som vanligt. Så värst spännande var det faktiskt inte. Förhoppningsvis kommer man igång med en del aktiviteter inom kort. Avslutningen igår var ju mysig, helt plötsligt började det superduperregna och hagla (det med hagel sa de som var ute då, jag sökte tappert skydd inne i cafeterian). Jag blev lite ledsen över att mina fyra år på Kunskapsskolan har kommit till sitt slut, men det börjar nog gå över. Det är ju ingen som har dött direkt. Människor kommer och går, jag får säkert möta dem igen. Imorgon ska jag åka till Oxelösund och hjälpa till att sjösätta båten, eller vad det nu var, så då blir det väl lite spännande. But first of all, I will try to catch some sleep. Sov gott på er mina små krutdurkar, festa inte bort hela lovet för då är ni fula när skolan börjar - och vem vill väl det, i denna ytliga värld vi lever i. Sleep tight mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0