Melodikrysset och windy weather

Kipp kipp.
Idag var Melodikrysset jäkligt knepigt! Dessutom fick jag lösa det alldeles själv, eftersom ingen annan är hemma. Jag har ju inte direkt jättebra koll på Kikki Danielsson och (shame on me) Cole Porter. Nåväl, det var ju faktiskt bara en-två stycken som jag inte grejade till slut. Idag ska jag
* diska
* dammsuga
* åka till stallet
* vara i stallet
* vet inte mer.
Igår såg jag på världens sämsta s.k. thriller. "Match Point" med Jonathan Rhys-Meyers och Scarlett Johanson. Se den inte om du kan slippa, jag varnar dig. Den blev lite svagt thrilleraktig de sista tjugo minuterna. Och den var ändå Oscarnominerad! Hur tänker de då egentligen? Den var, ärligt talat, bland det sämsta jag sett på länge länge.
Det har blåst som tusan i ett par dagar nu, jobbigt när man cyklar. Men men! Hej benmuskler. Nu lyssnar jag på The Tough Alliance, men ska snart sätta tänderna i disken som återstår. See ya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0