Lustful life

Jag har kidnappat Filips dator, så nu ligger jag i min för tillfället blommiga och obäddade säng. Cosy cosy. Och lyssnar på musik, förstås. Broren skulle vara hemma vid cirkus 13.15, så jag har ju ett tag på mig. Det har gått en vecka och en dag av sommarlovet och jag har inte gjort något vettigt direkt, mest varit i stallet (vilket egentligen är vettigt, men...). Jaa. Och igår lekte jag med Eric, det var trevligt. Det började åska och regna också, myspys! Idag ska jag softa hela dagen, men ikväll ska jag till stallet. Och imorgon ska jag åka till Nås, men kommer hem typ på tisdag eller måndag. Jag saknar Hannelis och Sarafari, vill att dom ska komma hem nu nu nu så jag har någon att leka med på kvällarna :/ Hmmm. Jag har på känn att den här sommaren nog kommer bli ganska bra i alla fall. Början av augusti kommer bli fin :) Nu ska jag softa vidare, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0